my-life01

Alla inlägg under november 2012

Av Elsa Svenson - 12 november 2012 16:09

Heej bloggen, nu ska jag berätta en sak. Jo  idag tog jag livmoderhalscanser sprutan i skolan. Och jag har fortfarande jätte ont.    Så ska man simma i morron också!! Jätte kul...   Hoppar nog över det. Ni tjejer som ska ta den och som inte brukar känna nogot när ni tar spruta jag varnar er det gör ont!!!  Vad ska jag mer säga idag då? Jo kanske att jag kanske kommer ladda up en bild på mig snart. Ses // Elsa   

Av Elsa Svenson - 11 november 2012 19:21

Hej jag är  en 11-årig tjej som precis  skaffat bloggen. Jag hoppas att ni kommer gilla den och jag kommer uppdatera den minst en gång varje vecka. Jag kommer skriva om mig själv mitt liv och mycket mer. Ses.   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej hej! Jag hoppas att ni gillar min blogg! Skriv gärna komentarer och frågor!
Glöm inte att svara i mina omröstningar!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kändis ska jag börja blogga om?
 -------------
 Billy Unger
 One Direction
 Justin Bieber
 Robin Stjernberg
 Lady Gaga
 Rihanna
 Andy Grammer
 Bella Thorn
 Zendaya
 Katy Perry
 Ariana Grande
 Victoria Justice
 Anton Edwald
 Ulrik Munther

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards