my-life01

Alla inlägg den 13 november 2012

Av Elsa Svenson - 13 november 2012 15:44

Heej bloggen!! Jag ska ändra något jag sa igår jo jag sa ju att jag inte har nån bästis i klassen, jag har en bästis i klassen  . Och i dag hittade vi på en "lek" eller samarbetsövning eller vad man ska säga, den går till så här att man står i en ring och håller i hand, en står i mitten, den som står i mitten blundar och snurrar runt, efter ett tag så ramlar den men har kvar fötterna i mitten, dom som står i ringen fångar men får inte släppa med händerna. Hoppas det går bra för er!!! Ps gör inte som jag kolla så att alla håller i händerna innan ni ramlar när vi gorde det så glömde två att hålla ihop händerna och jag trilla rakt ner på sanden där vi körde det. Ett tips är att göra det på sand eller nått annat mjukt golv. Det är jätte kul pröva när vi gorde det var vi både killar och tjejer, det blev roligare då. Så om ni ska pröva vet ni mina tips. Ses!!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej hej! Jag hoppas att ni gillar min blogg! Skriv gärna komentarer och frågor!
Glöm inte att svara i mina omröstningar!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kändis ska jag börja blogga om?
 -------------
 Billy Unger
 One Direction
 Justin Bieber
 Robin Stjernberg
 Lady Gaga
 Rihanna
 Andy Grammer
 Bella Thorn
 Zendaya
 Katy Perry
 Ariana Grande
 Victoria Justice
 Anton Edwald
 Ulrik Munther

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards