my-life01

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Elsa Svenson - 16 november 2012 20:46

Heej bloggen!! Har ett litet löfte här! Jo om Benny Hult vinner hela Sveriges X-factor så kommer jag färga mitt hår neon rosa!! Jag lovar!!! ( Kommer lägga upp bild-bevis om han vinner )

 

Ps Bara för att jag sa det behöver ni väl inte rösta på honom för att jag ska färga håret neon rosa?!

 

 

 

            // Elsa

Av Elsa Svenson - 16 november 2012 18:02

Heej bloggen!!! Ska berätta mer om mig och lite till som ni kanske inte visste om mig idag.

1. Jag är 11 år.

2. Jag spelar volleyboll.

3. Jag spelar oxå bowling.

4. Jag älskar att sjunga.

5. Jag vågar inte sjunga inför mina vänner.

6. Jag älskar 1D ( One Direction )   

7. Typ 5-6 stycken i min klass har hört mig sjunga ( Vi är 19 )

8. Mitt favo program på Disney channel är Lycka till Charlie.

9. Jag har en kannin och en hund.

10. Jag älskar Twilight.   

11. Jag spelar The Sims. ( 3 )

12. Mitt favo ämne är hemkunskap.

13. Jag är inte blygg. ( Har varit kan vara ibland inte ofta )

14. Detta är min första blogg.

15. Jag har en syrra men ingen brosa.

16. Jag är lite knäpp ibland.

17. Jag gillar sommaren mer än vintern. ( Men jag gillar vintern mycket )

18. Jag använder typ aldrig smink. ( Inte maskara heller )

19. Jag gillar julen mer än min födelsedag.

20. Jag har en lite konstig kläddstil.

Det var allt om mig vad jag kan komma på. Jag sa för några dagar sen att jag skulle svara på frågor idag ( Ni kanske trodde deta var svaren ) Jag kan inte svara på några frågor för jag har inte fått några!!! Så nu har ni en vecka på er att ställa så många frågor ni bara kan!!! och vi börjar om 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1, FRÅGA!!!!

Vi ses!! // Elsa

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej hej! Jag hoppas att ni gillar min blogg! Skriv gärna komentarer och frågor!
Glöm inte att svara i mina omröstningar!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kändis ska jag börja blogga om?
 -------------
 Billy Unger
 One Direction
 Justin Bieber
 Robin Stjernberg
 Lady Gaga
 Rihanna
 Andy Grammer
 Bella Thorn
 Zendaya
 Katy Perry
 Ariana Grande
 Victoria Justice
 Anton Edwald
 Ulrik Munther

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards