my-life01

Alla inlägg den 23 november 2012

Av Elsa Svenson - 23 november 2012 23:07

Heej bloggen!! Såg ni x-factor? Det gjorde jag om ni inte såg det vet ni nog inte vilka som stod i duell. Jag ska berätta dom stod i duell var Malcom B och J.E.M Asså jag fattar inte hur dom kunde stå i duell!? Den som åkte ut var Malcom B, jag fattar det inte asså när det blev dom som stod i duell trodde jag det var J.E.M som skulle åka men det var Malcom!!!    Jag ville ju att han skulle åka när det var han mot J.E.M men det trodde jag faktigst inte!!!!!!! Nä det var nog allt vi ses!!! //Elsa   

Av Elsa Svenson - 23 november 2012 14:05

Heej bloggen igår skrev jag inget men det var för att jag titta på film på Youtube. Den heter Älska mig. På youtube finns den i 6 delar varje del är i typ 14 minuter. Den är skit bra!!!! Den handlar om en flicka som heter Alice hon är mobbad o har inga vänner. Men det finns 2 som vill vara hennes vänner men dom vågar inte säga det för dom var rädda för att bli mobbade. Vill ni veta mer?? Sök på Älska mig på youtube!!!!! Ses!!!! //Elsa!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej hej hej! Jag hoppas att ni gillar min blogg! Skriv gärna komentarer och frågor!
Glöm inte att svara i mina omröstningar!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kändis ska jag börja blogga om?
 -------------
 Billy Unger
 One Direction
 Justin Bieber
 Robin Stjernberg
 Lady Gaga
 Rihanna
 Andy Grammer
 Bella Thorn
 Zendaya
 Katy Perry
 Ariana Grande
 Victoria Justice
 Anton Edwald
 Ulrik Munther

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards