my-life01

Alla inlägg under februari 2013

Av Elsa Svenson - 25 februari 2013 20:18

Tjenare bloggen!! Jag sitter i min säng och lyssnar på 1D! (LOVE  ) Jo det var ju första dan efter lovet idag och det var rättså bra i skolan idag, förutom en sak... Min FAVO lärare ska inte ha oss mer!!!!!!!!!!      

Men annars har det inte hänt så mycket idag. Vi tjejer hade drama idag! (Som vanligt roligt!) Men nej inget mer! Det var som vanligt ungefär!  Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag.... Jag tänkte tipsa om mina kompisars bloggar men jag kanske ska höra med dom först  Men jag kanske gör det imorron!Men nu måste jag gå för jag ska titta på Ullared (Elr hur det stavas) Men vi ses!! //Elsa  

Av Elsa Svenson - 24 februari 2013 10:09

Hej bloggen..... Igår när jag och Emme var inne på mitt rum och smsa lite på mobilerna så sattes helt plötsligt 1D musik igång inne hos min lilla syrra (Hon sov) Vi blev rädda och gick in på hennes rum.. Hennes surfplatta hade gått igång av sig själv!!  Alla utom jag o Emme sov! Jag stängde ju av musiken och sen gick vi in på mitt rum. Vi satt där i ca 3 timmar och våga varken typ röra på oss eller gå ut från mitt rum!!! 3 TIMMAR!!!!! Tillslut spela vi lite othello. Vi var själv klart jätte trötta men vi våga inte sova! Men vid kvart över 2 somna vi. Lampan var tänd för det är väll klart att man inte vågar släka!!! När vi i morse satt och åt kom min pappa och sa att hans klocka stannat. När den stanna var den: Kvart över 2!!!! Det var då vi somna!!! Ni fattar inte hur rädda vi varit hela natten!!!!!! Ni får tro vad ni vill för jag vet att några inte kommer tro mig men jag vet att det är sant!! Men nu måste jag gå för Emme o jag ska bada i min bubbelpool så bye bye!!! // Världens räddaste Elsa!  

Av Elsa Svenson - 23 februari 2013 09:50

Tjena bloggen!! Jag sitter i bilen på väg till Malmö! Jag ska ju och titta på genrepet för Mellon idag! Men innan vi ska ditt så ska vi shoppa lite, jag behöver byxor!! Kanske ska köpa en 1D tröja oxå vem vet?!? Sen i kväll kommer Emme! Hon ska sova över så vi kommer nog blogga lite då. Men sen när jag är i Malmö arena så ska jag försöka få Ulrik Munthers autograf!! Önska mig lycka till med det!! Hm... Vad det nått mer jag skulle säga nu?? Jusst ja jag skulle säga att jag kanske lägger upp nån bild på det jag köpt sen! Men nu kommer jag inte på nått mer så bye bye!!//Elsa!!

Av Elsa Svenson - 22 februari 2013 15:28

Tjena bloggen! Har ni lagt märke till den nya header??     

Jag hoppas ni gillar den! Jag är rättså nöjd!! Men jag gör nog en ny sen! Skulle bara säga det bye bye! //Elsa♥

Av Elsa Svenson - 22 februari 2013 10:14

Hejj bloggen. Jag har fortfarande inte lagt in ilden på Algot i datan så den kommer nån annan dag. Men nu sitter jag i soffan och video chattar med Emme på skype. Jag har inte bloggat eftersom jag gjort väldigt mkt på lovet. Nu ska ni få se vad jag gjort på lovet.

Lördag: Var hos Emme och sovde över till söndag.

Söndag: Var hos Emme och åkte hem  

Måndag: Tjejerna kom och vi filmade lite.

Tisdag: Åkte skridsko med Emme.
Onsdag: Bada med Emme.
Torsdag: Bada med Alice.

Fredag: Idag! Ska slappa och kanske va med nån.

Lördag: Imorron! Ska till Malmö för att titta på genrepet till mellon!! Fast innan genrepet börjar ska jag shoppa lite. Sen på kvällen kommer Emme och ska sova över!  

 

Nej nu kommer jag inte på nått mer så byebye! //Elsa!

Av Elsa Svenson - 20 februari 2013 11:54

Gomorron bloggen!! (Ja det är morron ) Jusst nu så sitter jag i min säng och ska snart ringa till Alice. Jo ni kanske undrar varför jag var på landet igår?? Jo min mormor o morfar bor där o mormor fyllde år igår! Jag berätta ju lite om Algot igår och han ville att jag skulle lägga upp en bild på honom men jag har inte lagt in den bilden på data än så den kanske kommer upp imorron. På lördag åker jag till Malmö för att titta på genrepet till mellon. Jag kommer att blogga om vilket som är bästa vanliga elr genrep. Men igår så var jag och Emme nere vid allmänheten och åkte lite skridsko. Det gick bra men jag fick lite ont i föterna. Men jag måste gå och byta om nu så bye bye! //Elsa  

Av Elsa Svenson - 19 februari 2013 20:00

Jusst nu sitter jag i en soffa på landet och har precis blivit slagen i huvet minst 3 gngr av min kusin och Algot! Väldigt roligt!! Igår så filmade jag och filmtemet till filmen men jag får blogga mer sen för nu ska jag mörda Algot så bye bye!! //Elsa!!

Av Elsa Svenson - 17 februari 2013 08:00

Hej bloggen! Jag bloggar från mobilen för Emme bloggar från sin data! Men jag tänkte berätta lite om bion som jag var på igår! Jo jag tyckte den var rolig!! Där var en tjej som hade föds med fisk gällar hon sa typ så här: jag åt upp min tvilling i livmodern! Haha!!! Vi skratta nästan ihjäl oss!! Men jag tipsar verkeligen alla tjejer om denna film!!! Den heter pitch perfect! Gå med er bästis/bästisar och kolla!! Nu när jag var där så var vi 4 stycken tjej-kompisar! Men nu måste jag sluta för jag ska hjälpa Emme med hennes blogg så bye bye!!//Elsa!

Presentation


Hej hej hej! Jag hoppas att ni gillar min blogg! Skriv gärna komentarer och frågor!
Glöm inte att svara i mina omröstningar!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kändis ska jag börja blogga om?
 -------------
 Billy Unger
 One Direction
 Justin Bieber
 Robin Stjernberg
 Lady Gaga
 Rihanna
 Andy Grammer
 Bella Thorn
 Zendaya
 Katy Perry
 Ariana Grande
 Victoria Justice
 Anton Edwald
 Ulrik Munther

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards