my-life01

Direktlänk till inlägg 17 maj 2013

Kelli Berglund

Av Elsa Svenson - 17 maj 2013 21:08

Dagens kändis: Kelli Berglund♥

 


Kelli började sin karriär i unga år.  Hon är både skådespelerska och dansare. 

 

2006 var hon med i Bye Bye Benjamin där hon spelade en party gäst.

 

2006-2009 var hon med i Hipp Hopp Harry där hon spelade sig själv.

 

Ni flesta känner nog henne sen hon nu är med sedan 2012 i Lab Rats där hon spelar Breanna ( Bree ) Davenport            

 

En av Kellis närmaste vänner (Hna kan oxå vara hennes pojkvän men jag fick inget svar på det) är Billy Unger    Billy är också med i Lab Rats och spelar Chase Davenport Kellis bror.

 


Bild bomb :

 

 

 

 

 

   

 

 

Så hoppas ni gillade detta kram >Elsa<

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elsa Svenson - 18 augusti 2013 19:55

Detta är min kanin Blue och min lilla syster Siris kanin Sötis som vi köpte idag! Dom är typ bästisar! Kram kram...

Av Elsa Svenson - 12 augusti 2013 20:46

Hej alla sommar glada där bakom skärmen!! Jag är skit lessen för att jag inte bloggat nu i sommar men det är ju sommar och då glömmer jag bort bloggen lite... Och jag har varit ute i Sölves och där är det svårt att blogga. Men nu ska jag försöka blog...

Av Elsa Svenson - 14 juli 2013 22:25

Hajj allihopa!! Sitter ute och bloggar idag!! Nej det är inte varmt!! Men här är ända stället jag har bra WiFi! Emme har åkt hem idag så nu är jag själv! Idag var jag ute och sprang första gången!! Det var rätt skönt jag sprang en runda som jag b...

Av Elsa Svenson - 20 juni 2013 18:07

Nu är vi redo för 3 dagars midsommar firande ute på landet!!! Men Alice är lite trött......

Av Elsa Svenson - 15 juni 2013 23:30

Hej! Är hos världens bästa Alice! Har varit här sen fredag för då hade hon tjejkväll! Skit kul! Jag ska stanna här tills imon för familjen är i Sölves! Men det är bara bra ;p Vi har det skit kul! Vi har badat igår 2 gånger och idag 1! Det var jätte...

Presentation


Hej hej hej! Jag hoppas att ni gillar min blogg! Skriv gärna komentarer och frågor!
Glöm inte att svara i mina omröstningar!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kändis ska jag börja blogga om?
 -------------
 Billy Unger
 One Direction
 Justin Bieber
 Robin Stjernberg
 Lady Gaga
 Rihanna
 Andy Grammer
 Bella Thorn
 Zendaya
 Katy Perry
 Ariana Grande
 Victoria Justice
 Anton Edwald
 Ulrik Munther

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards