my-life01

Alla inlägg under november 2012

Av Elsa Svenson - 30 november 2012 15:04

Heej bloggen! Sorry föratt jag inte skrev något igår jag glömde   Idag har jag övat inför lucia med skolan ( Det är en sak vi gör med skolan ) Yees jag ska sjunga solo med 3 andra!!!!   Ikväll ska jag bowla ( Det är match ) Själv klart ska jag titta på X-factor oxå. Hehe man är väl tvungen att se till att Benny förlorar nu! ( Skoja! ) Nu sitter jag och värmer mig i soffan, man måste ju värma sig i kylan! Imorron kanske jag inte hinner blogga jag ska stå i kiosken vid en volleyboll match. Men jag kanske hinner från mobilen. Tills des ses!!   //Elsa    

Av Elsa Svenson - 28 november 2012 19:10

Heej bloggen! Jag ska ge er lite jul-mys tips idag.
1. På julafton sitt hela familjen och/eller dom ni firar jul med i soffan och titta på Kalle Anka.
2. Sätt fram en fin skål eller ett fat med dom godaste jul-nötterna ni hittar! Ps detta är inte bara en fin prydnad utan oxå gott att gå och tjuv äta!!!
3. Har du en tråkig jul? Känner du inte jul glädjen? Då har jag det perfekta jul-tipset för dig! Smit i från dom andra gå och byt om till nån jul-varelse (eller vad man säger) och gå och sjung jul-sånger julen är räddad!!!
Ja det var nog allt lycka till med julen!!! Ses! //Elsa som längtar till julen!!

Av Elsa Svenson - 27 november 2012 15:37

Heej bloggen!!! Hm vad har jag gjort idag? Jusste vi hade simning idag det gick bra. Annars har jag inte gjort så mycket idag. Senare idag ska jag till mina kusiner deras pappa ska firas. Kanske skriver mer sen!! Ses!!!    // Elsa

Av Elsa Svenson - 26 november 2012 19:38

Nu är jag tbx från duchen så nu ska jag berätta mer om min dag. Okej idag så tittade jag på killarnas pjäser dom var jätte bra!!! Tack killar ni var fantastiska!!!!! Och så redovisade vi i no idag oxå det gick väl bra tror jag. Nu tittar jag på nån film på Disney Channel den e bra. Nej jag måste tyvärr gå så vi ses!!!!

Av Elsa Svenson - 26 november 2012 18:41

Hej bloggen! Nu sitter jag i soffan och slappar! Idag har jag följt med en kompis. Det var första gången jag var i hennes lägenhet. Den var skit mysig! I skolan hade vi ett författar besök av Anette Eggert. Det var jätte kul! Vi fick två och två skriva en dialog där två stycken satt på en cykel och bråka!!! Det var jätte kul! Nä nu måste jag ducha men jag skriver mer sen! Ses om en stund!!

Av Elsa Svenson - 25 november 2012 14:45

Heej jag överlevde kvällen igår!!! Idag har jag bakat pepparkakor. Dom blev väl bra. Kommer inte på något mer. Så vi ses!!!!!!!!! //Elsa!!!

Av Elsa Svenson - 24 november 2012 19:34

Heej bloggen jag är hos farmor ( hon firas ) Bredvid mig sitter 3 av mina kusiner, vi får väl se om jag överlever kvällen!!! Skriver om jag överlevde eller inte imorron!! Ses!!! // Elsa!!!

Av Elsa Svenson - 23 november 2012 23:07

Heej bloggen!! Såg ni x-factor? Det gjorde jag om ni inte såg det vet ni nog inte vilka som stod i duell. Jag ska berätta dom stod i duell var Malcom B och J.E.M Asså jag fattar inte hur dom kunde stå i duell!? Den som åkte ut var Malcom B, jag fattar det inte asså när det blev dom som stod i duell trodde jag det var J.E.M som skulle åka men det var Malcom!!!    Jag ville ju att han skulle åka när det var han mot J.E.M men det trodde jag faktigst inte!!!!!!! Nä det var nog allt vi ses!!! //Elsa   

Presentation


Hej hej hej! Jag hoppas att ni gillar min blogg! Skriv gärna komentarer och frågor!
Glöm inte att svara i mina omröstningar!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kändis ska jag börja blogga om?
 -------------
 Billy Unger
 One Direction
 Justin Bieber
 Robin Stjernberg
 Lady Gaga
 Rihanna
 Andy Grammer
 Bella Thorn
 Zendaya
 Katy Perry
 Ariana Grande
 Victoria Justice
 Anton Edwald
 Ulrik Munther

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards