my-life01

Alla inlägg under januari 2013

Av Elsa Svenson - 31 januari 2013 20:01

Hej bloggen! Det var länge sen jag blogga nu det vet jag. Vet inte riktigt varför jag inte gjort det men nu gör jag det! Igenteligen har jag träning nu men jag fick åka hem för jag har "stukat" foten. :( Men annars har jag inte gjort så mycket idag! Jag tänkte jag säga hejdå nu men så kom jag på att jag skulle fråga er en sak! Jo som ni märker så skriver jag inte så mycket så ni kan väl skriva nån kommentar på vad ni tycker att jag ska skriva om? Men nu måste jag sluta så bye bye!

Av Elsa Svenson - 26 januari 2013 18:11

Här kommer bilderna:

Guldmedaljen!!  

 

 

 

Här kommer utebilderna:

 

 

 

 

   

   

 

 

 

Man kanske inte såg alla ute bilder men det var is!!! Så nu har jag vissat dom så bye bye!!


Av Elsa Svenson - 26 januari 2013 16:04

Hellu bloggen!! Jag sitter i bilen på väg hem från hemma vollybollmatchen! Och jag har goda nyheter!! Mitt jag kom 1:a!!!!!! Jag kan inte tro det! Vi förlorade 0 matcher och 0 set!!! Vi är ju bara bäst!! (Skoja) Men ni får se en bild på min guldmedalj i nästa inlägg. Nästa inlägg kommer bli ett bildinlägg för jag ska vissa bilderna jag tog igår oxå! Bye bye // Vinnaren Elsa!!

Av Elsa Svenson - 25 januari 2013 20:32

Heej bloggen!! Idag har Alice följt med mig hem. Vi bakade! Kakorna blev lite brännda   När vi skulle gå hem så var vi nere vid damen och fotade det frustna vattenfallet! Jag kommer lägga upp dom på bloggen snart! Imorron så har jag hemma match med volleybollen! Ni får ju önska mig lycka till då!! (Eller inte...) Man får ju hoppas att vi kommer 1:a när det är hemma match! Kanske hinner blogga lite från mobilen när det är middags paus. Men om inte hoppas jag att jag gör det när jag kommer hem! Så vi ses imorron bye bye! //Elsa♥

Av Elsa Svenson - 22 januari 2013 16:29

Hejj bloggen!! Jusst nu sitter jag och lyssnar på musik på youtube  
Vi har roliga veckan i skolan denna vecka! Asså vi ska klä ut oss till olika grejer dom olika dagarna. Och skulle vi klä ut oss till 80-tal/disco. Jag var skit snygg! (Not!!)

I morron ska vi klä ut oss som gamlingar! Hmm... Blir nog snygg i en gubb-mask!!  


Men nu måste jag nog gå för jag måste få bort mitt smink innan jag ska på tränning!! Bye bye!!//Elsa♥

Av Elsa Svenson - 19 januari 2013 21:47

Hej bloggen! Jag sa ju innan att jag skulle lägga upp några bilder! Jag ska göra det nu. Bilderna är från skogen + ett "berg" vid mitt hus.

Denna bilden tog jag på väg upp till "berget"

 Man kanske inte ser så bra men det är typ en sten väg.

  Kunde bara inte låta bli att ta en bild på denna fina gran!!  

  Hjäp det var giftigt vid trädet!!    

    Jätte fin utsigt från toppen!!  

 

Ja det var dom bilderna! Man kanske inte ser dom så bra men jag skyller på min mobil!!    Jag är ju en jätte bra fotograf annars!!  Äh jag är nog inte världs bäst men jag är nog duktig, tror jag iallafall.  Hm vad ska jag säga mer idag då? Jag vet inte! Hmm........  Ehm kanske..Nej... Äh jag vet inte men jag kanske kommer på sen och bloggar mer då! Men tills dess bye bye!! //Elsa♥

Av Elsa Svenson - 19 januari 2013 20:24

Hej jag kommer inte skriva så mycket nu men imorron eller sen kommer jag lägga upp några bilder men det får ni se sen bye!! //Elsa

Av Elsa Svenson - 18 januari 2013 16:20

Helu Bloggen! Jag är jätte lessen att jag inte bloggat på jätte länge! Jag vet inte riktigt varför men nu gör jag det! Jag har inte kollat hur många som tittat men jag vet att jag säkert tappat nån tittare! 

 

Idag har jag inte gjort så mycket, vi hade skridsko (stavning?) idag. det gick nog rättså bra. (Tror jag) Jag ramlade 1 gång 

Igår följde jag med en kompis hem. Vi satt och lyssna på musik nästan hela tiden!   

 

Hm vad ska jag mer säga idag då??Nej jag vet inte. Så vi ses bye bye!!!

 

                                                  
              //Elsa☻

Presentation


Hej hej hej! Jag hoppas att ni gillar min blogg! Skriv gärna komentarer och frågor!
Glöm inte att svara i mina omröstningar!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kändis ska jag börja blogga om?
 -------------
 Billy Unger
 One Direction
 Justin Bieber
 Robin Stjernberg
 Lady Gaga
 Rihanna
 Andy Grammer
 Bella Thorn
 Zendaya
 Katy Perry
 Ariana Grande
 Victoria Justice
 Anton Edwald
 Ulrik Munther

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards