my-life01

Alla inlägg under november 2012

Av Elsa Svenson - 23 november 2012 14:05

Heej bloggen igår skrev jag inget men det var för att jag titta på film på Youtube. Den heter Älska mig. På youtube finns den i 6 delar varje del är i typ 14 minuter. Den är skit bra!!!! Den handlar om en flicka som heter Alice hon är mobbad o har inga vänner. Men det finns 2 som vill vara hennes vänner men dom vågar inte säga det för dom var rädda för att bli mobbade. Vill ni veta mer?? Sök på Älska mig på youtube!!!!! Ses!!!! //Elsa!

Av Elsa Svenson - 21 november 2012 20:53

Heej bloggen!! Idag har jag då passat mina kusiner som jag sa innan annars har jag bara slappat. Jusst nu sitter jag o lyssnar på musik. Jag ska berätta om en sak som vi ska göra i skolan sen i december. Jo då gör vi levande kalender eller kack-kalender som vi säger. ( Vi säger så eftersom typ alla bakar till den ) Den går till så att varje dag fram till jul-lovet så har en varje dag en lek, uppgift eller något annat kul o om man vill  får man bjuda på något. ( Vilket dom flesta gör ) Hm vad ska jag mer säga....?  Näpp kommer inte på något nej nu måste jag gå. Ses!!!   // Elsa

Av Elsa Svenson - 21 november 2012 12:13

Heej bloggen! Idag har jag inte gjort så mycket. Jag gick ner till lekplatsen med mina kusiner och min lila syrra. Det var väl roligt. Annars har jag inte gjort så mycket idag. Kommer inte på något mer idag, eller jo eller nej kommer inte på mer så vi ses!!!!! // Elsa

Av Elsa Svenson - 20 november 2012 15:39

Heej bloggen!!! Idag har jag inte gjort så mycket. Imorron har jag studiedag   och då ska jag passa mina söta kusiner  Hehe tur att mamma är hemma! Kommer inte på något mer nu så vi ses!!! //Elsa.    

Av Elsa Svenson - 20 november 2012 07:27

Hej bloggen!! Igår blogga jag inget alls så idag bloggar jag först nu på morronen sen en gång när jag kommer hem från skolan. Igår följde en kompis med mig hem efter skolan. Vi plugga lite till ett prov vi har idag. ( eftersom det är prov idag hoppas jag vi plugga bra!) Det var därför jag inte hann skriva något igår. Jag hinner inte skriva mer nu för jag måste gå om 30 minuter och jag går i pyjamas så vi ses!!! // Elsa!!

Av Elsa Svenson - 18 november 2012 20:36

Heej bloggen!! Jag spelar ju bowling har jag sagt ju. Idag var det match då jag inte var med. Hade jag varit med så skulle jag ha spelat mot två killar i min paralel klass. Laget jag skulle spelat i förlora. Hehe bara för att jag inte va med så fick dom ta första bästa kille i publiken!!! Haha!!   Jag var ju på övernattnings party igår till idag, vi hade jätte kul vi körde sanning eller konka hade jätte kul!! Busringde oxå självklart var det kul!! Måste gå nu så vi ses!!! // Elsa   

Av Elsa Svenson - 17 november 2012 19:56

Heej jag är på party!!!!!   Överrnattnings party!!! Måste gå dags för sanning eller konka!!!!    Vilken fråga blir det idag???? Ses   // Elsa

Av Elsa Svenson - 17 november 2012 09:06

Inte kul, inte kul, inte kul. Nä jag fattar inte hur Benny Hult kan gå vidare så här långt.   Tänk om han vinner hela x-factor nu? Jag har faktist börjat tro att han kan vinna, men jag vill att Awa eller J.E.M ska vinna. Om nu Benny vinner håller jag mitt löfte då kommer jag färga mitt hår neon rosa.     Den tanken gillar jag inte men jag har lovat alla er som tittar på bloggen att jag ska färga det neon rosa och jag kommer aldrig bryta mitt löfte. Idag kommer jag nog inte hinna blogga mer för jag ska på övernattnings party. Men jag hoppas jag hinner byta "profil-bild" eller vad det heter. Jag ska färga håret idag. Nä jag ska inte färga det neon rosa!! Ni får se sen vilken färg det blir!!! Men nu måste jag sluta så Ses!!!   

Ps rösta inte på Benny Hult bara för mitt löfte plizzzz

 

                                      // Elsa   

Presentation


Hej hej hej! Jag hoppas att ni gillar min blogg! Skriv gärna komentarer och frågor!
Glöm inte att svara i mina omröstningar!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kändis ska jag börja blogga om?
 -------------
 Billy Unger
 One Direction
 Justin Bieber
 Robin Stjernberg
 Lady Gaga
 Rihanna
 Andy Grammer
 Bella Thorn
 Zendaya
 Katy Perry
 Ariana Grande
 Victoria Justice
 Anton Edwald
 Ulrik Munther

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<<
November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards