my-life01

Alla inlägg under december 2012

Av Elsa Svenson - 29 december 2012 17:04

Hej bloggen. Jusst nu sitter jag i en handbollsarena och tittar när min kusin spelar. Om ni sätter på SvT 1 kanske ni ser mig! Min kusin spelar i Lugi, men nu måste jag sluta för pausen är slut så bye bye! //Elsa

Av Elsa Svenson - 28 december 2012 16:14

Heej bloggen! Jag sitter som vanligt och lyssnar på musik!  Igår var jag hos en kompis som följde med hem sen och sovde över. Vi körde lite catwalk. Asså vi tog mina kläder och gjorde olika lookar.  Vi försökte göra filmer. ( Kanske inte blev dom bästa men men.) Vad ska jag mer säga? Jusste, skolan bärjar om typ 2 veckor.   ( Jag orkar inte börja skolan igen! ) Nu vet jag inge mer att säga! Elr?? nejj så bye bye!   //Elsa  

Av Elsa Svenson - 27 december 2012 13:01

Heej Bloggen!  Jag sitter och lyssnar på musik på youtube.  Idag tänkte jag bara slappa!  Jag ska bara gå i pyjamas och morronrock! Jag tänkte att jag kanske skulle se nån twillight film.

Jag tycker att jag inte skriver så mycket i mina inlägg, så jag tänkte att ni kanske kunde skriva nån fråga till mig?

Jag vet inte vad jag ska skriva! Kanske att jag älskar lov!!
 Nej nu har jag inget mer att skriva om idag så bye bye! //Elsa♥

Av Elsa Svenson - 25 december 2012 13:47

Heej bloggen!  Igår va jag hos mormor och morfar och fira jul. Jag fick många julklappar! ( Så klart jag är ju alltid så snäll!  ) Jag ska berätta vad jag fick! Jag fick en pyjamas ( Jätte skön! ) En morgon rock ( Det behövde jag! ) Twillight filmerna! ( Inte breaking dawn part 2, dom andra! ) Twillight påslakan ( Breaking dawn part 2! ) One Direction påslakan (   ) One Direction skivan ( Nya albumet! ) Billjet till genrepet av melodifestivalen 2013 i malmö (  Om ni ska dit kanske vi ses! ) Ett halsband ( Där stod Elsa på!  ) 300 kronor ( Bra ska och shoppa! ) 100 kronor i ett presentkort på H&M ( Till shoppingen! ) 300 kronor på presentkort på Väla ( Där blir shoppingturen! ) En högtalare ( Som ser ut som ett äpple! ) Jag fick mycket mycket mer kan jag säga! Men nu måste jag sluta  Bye bye! //Elsa  

Av Elsa Svenson - 24 december 2012 11:52

God Jul bloggen!!♥ Jag ska till mormor och morfar och fira jul idag. Undrar hur många julklappar jag får?? Det roligaste i kväll är 3 grejer!! 1. Julklapps leken!!♥ 2. Julklapps utdelningen!!♥ 3. Kalle Anka!!   Jusst nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik.   ( Yt ) Jag vet inte om så många kommer titta idag, jag tror inte det för det är ju JULAFTON idag!!!!!! Ska ha på min nya julklänning! ( Tror jag kommer se ut som antingen en muffin elr en ballerina i den!! )
Vad ska jag mer säga idag då?? Jusste GOD JUL ALLIHOPA!!!! Kram på er hoppas ni får en bra jul! //Elsa!!♥    

Av Elsa Svenson - 23 december 2012 11:05

Heej bloggen!  Idag har jag pyntat julgranen! Jag satte ditt stjärnan.  Senare idag ska jag till farmor och fira lite jul med mina kusiner. I morron ska jag till mormor och fira på "riktigt" elr vad man ska säga. OMG vad jag längtar!!!!!!!!! Jag färga håret igår. Orange, mörk orange jag tyckte det blev skit snyggt! Ska ge mina kusiner sina presenter idag! Hoppas dom tycker om dem!! Hm nått mer? Jusste, jag kanske inte hinner blogga imorron men ska försöka! Lovar det! Kanske säger vad jag fått..? Ja det var nog allt! Bye bye! Ps; God jul och Gott nytt år!!

//Elsa  

Av Elsa Svenson - 21 december 2012 19:05

Heej bloggen!!!  Jag vet att det var länge sen jag skrev!   Förlåt!! Men snart är det jul!!! JIPPIE!!!!!!!!!!!!!!       Jag längtar sååå!!!! Idag i skolan fick jag en julklapp i skolan! Det var typ en porslins snögubbe! Jätte söt! ( Tack! ) Men imorron förvanlas jag till "tomtelisa"! Jag ska dela ut 4 julklappar till 4 vänner. Hoppas dom gillar dom!!! 

 

Idag skulle jorden gått under!  Men som ni ser gjorde den inte det! Vi får leva!! YEEY!!

 


Idag hade vi julavslutning i klassen. Vi gjorde fruktsalad!  Den var god. Vi hade oxå hela havet stormmar. Gissa vem som vann?! Jag såklart!   ( I am best! ) Men vi hade jätte kul! Min klass är lite speciell, här har jag några exempel som gör den speciell:

1. Dom lyssnar bara om det är en lektion dom gillar som t.e.x hemkunskap.

2. Vi kan säga att vi hatar varann, men jag tror att vi alla gillar varann!  ( Även om man behöver gå långt in i hjärtat! )

3. Om vi vill parta då partar vi!  Elr kanske inte alla men dom flesta.  

Ja ni fattar vi e konstiga!  <-----Okejj kanske inte så konstiga!! Ja det var allt bye bye!   //Elsa

Av Elsa Svenson - 16 december 2012 21:52

Jag har inte gjort så mycket idag men jag är inte sjuk mer! :) Jag antar att jag bara behövde vila lite. Så imorron ska jag vill skolan igen. Över till jul-snack! 1. Är det nån mer än jag som önskar mig en Iphone 5?
2. Det är typ bara 1 vecka kvar till julafton!
3. Ska köpa julklappar på onsdag!
4. Hoppas jag får många jul-komentarer!
5. GOD JUL!!!!!!!
Ja jag hoppas ni har haft en bättre helg än min! Bye bye! //Elsa

Presentation


Hej hej hej! Jag hoppas att ni gillar min blogg! Skriv gärna komentarer och frågor!
Glöm inte att svara i mina omröstningar!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kändis ska jag börja blogga om?
 -------------
 Billy Unger
 One Direction
 Justin Bieber
 Robin Stjernberg
 Lady Gaga
 Rihanna
 Andy Grammer
 Bella Thorn
 Zendaya
 Katy Perry
 Ariana Grande
 Victoria Justice
 Anton Edwald
 Ulrik Munther

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards