my-life01

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Elsa Svenson - 5 december 2012 17:24

Heej bloggen!!    Ska berätta om min dag. Idag har jag spelat upp en liten pjäs/redovisning vid historian. Det gick väl bra antar jag. Jag tror bara jag berätta om komentarerna igår så nu ska jag berätta vad som hände efter skolan igår! Jo när jag hade följe hem med 3 kompisar. 1 av dom bor brevid skolan, vi stannade hos henne och hade snöbollskrig. Det var skit kul!  Men det fanns 2 problem! 1. Jag är sämst på att kasta/sickta! 2. Jag blev mullad minst 50 gånger!!   Men vi hade kul iallafall! Idag blev jag mullad 2 gånger i skolan av en som är 1 år äldre än mig! ( Äh han ger igen för en sak jag gjorde på ett halloweenparty!    ) Jag har märkt att jag bara skriver så små inlägg nu för tiden så jag hoppas att denna blir längre!    Men är det bara jag som tycker att det kan vara både kul och jobbigt när någon mullar en? Det bros nog på vem det är, eller? Japp jag vet jag vet det är snart X-factor final! Om det är någon som precis börjat titta på min blogg eller någon som inte såg det inlägget så är det så här att jag har lovat alla er söta blogg läsare att om Benny Hult vinner X-factor så ska jag färga mitt hår neon rosa! Ja det är sant. I skolan har många frågat om jag verkeligen kommer att göra det, och jaa det ska jag verkeligen göra!  Då skapar man ju nya vinter modet ju!! Ni har säkert märkt att jag inte har smylies i alla mina inlägg? Jo det är föratt ibland bloggar jag från mobilen och då kan jag inte göra smylies!   Ja det var nog allt så bye bye! // Elsa  

Presentation


Hej hej hej! Jag hoppas att ni gillar min blogg! Skriv gärna komentarer och frågor!
Glöm inte att svara i mina omröstningar!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kändis ska jag börja blogga om?
 -------------
 Billy Unger
 One Direction
 Justin Bieber
 Robin Stjernberg
 Lady Gaga
 Rihanna
 Andy Grammer
 Bella Thorn
 Zendaya
 Katy Perry
 Ariana Grande
 Victoria Justice
 Anton Edwald
 Ulrik Munther

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards