my-life01

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Elsa Svenson - 4 december 2012 20:08

Heej bloggen! Igår fick jag en Komentar där det stod att den var från en i min klass, den var inte snäll ska jag säga! Det som jag inte gillar med detta är att någon skriver att det är "Anna" som skriver när det igenteligen är "Sofie"! ( Namnen är bara exempel! ) Detta tycker jag inte om! Jag ska säga att ni som skriver elaka komentarer till mig jag kommer kunna veta vilka ni är! För nästa gång ni skriver något dumt tänker jag spåra upp er!!!! Och om ni fortsätter då måste jag lägga ner min blogg!!! Och jag tror faktiskt att det är flera än jag som tycker att det vore jätte synd!!! Så det var det jag ville säga idag! Så vi ses! ( Hoppas jag! ) //Elsa <3

Presentation


Hej hej hej! Jag hoppas att ni gillar min blogg! Skriv gärna komentarer och frågor!
Glöm inte att svara i mina omröstningar!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kändis ska jag börja blogga om?
 -------------
 Billy Unger
 One Direction
 Justin Bieber
 Robin Stjernberg
 Lady Gaga
 Rihanna
 Andy Grammer
 Bella Thorn
 Zendaya
 Katy Perry
 Ariana Grande
 Victoria Justice
 Anton Edwald
 Ulrik Munther

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards