my-life01

Alla inlägg den 1 december 2012

Av Elsa Svenson - 1 december 2012 18:10

Heej bloggen! Jag hann blogga idag! Men det e klart klockan är ju bara 18.12   Idag har jag och mamma ståt i en kiosk vid volleyboll turnering. Det gick väl bra men det var lång tråkigt! När vi var klara där så åkte vi och hämtade min lilla syrra, hon hade sovit över hos mormor och morfar fredag till lördag. När vi varit där så åkte vi och shoppa lite. ( Mini shopping ) Jag köpte världens snyggaste skor! ( Vinter skor såklart ) Och en skit snygg mössa. Hehe jag var så smart så jag glömde min gamla på lalandia!    Över till något allvarligt: Okej okej okej jag vet att Benny Hult har gått till final nu men allvar tror ni verkeligen han kan vinna över Awa eller Isak? Det tror inte jag.

Över till något annat! God jul alla ni som tittar på min blogg!! Idag är det bara 23 dagar kvar till julafton!!!  Vilket betyder att det har börjat bli kallt!    Var det bara jag som märkte att det snöade idag?? Nej det var nog allt! Vi ses imorron!! // Elsa!!!

Presentation


Hej hej hej! Jag hoppas att ni gillar min blogg! Skriv gärna komentarer och frågor!
Glöm inte att svara i mina omröstningar!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kändis ska jag börja blogga om?
 -------------
 Billy Unger
 One Direction
 Justin Bieber
 Robin Stjernberg
 Lady Gaga
 Rihanna
 Andy Grammer
 Bella Thorn
 Zendaya
 Katy Perry
 Ariana Grande
 Victoria Justice
 Anton Edwald
 Ulrik Munther

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards