my-life01

Alla inlägg den 9 februari 2013

Av Elsa Svenson - 9 februari 2013 21:34

Hej då var det dags för mig att kritisera melodifestivalen igen då!  Nej jag bara skojar!   Jo idag var det ju den andra deltävlingen! ( I Göteborg ) Precis som föra gången har jag lite att säga om dagen tävlinga! Vi börjar med poängen och nån komentar från mig!

 

Anton: Jag tyckte han var jätte duktig!   9/10!

Felicia: Jag tyckte hon var mittemellan dålig och sådär!  3/10!

Joacim: Väldigt dålig tycker jag!   0/10

Swedich house wife: Kom in med muffins? Kändes konstigt! Men jag tyckte dom var sådär!   5/10

Erik & Tone: Jag tyckte dom var väldigt bra!   9/10

Louise: Jag kan säga direkt att hon var dålig!   0/10

Rikard: Han var ju värsta Torsten Flink! ( Jag gillar inte Torsten Flink! )   0/10

Sean Banan: Jag tyckte han var rolig som vanligt! Roligt när han sjöng: Danny får andra plats!   10/10

 

Nu ska jag säga lite av det jag tyckte var roligt+konstigt idag!

 

Pensionärerna!! Grymt roligt!  


När Gina säger: Erik Saade, Erik Segerstedt.. Danny rör du inte!! Till Tone! Höll på att skratta ihjäl mig!!

 

Indie club! Pariod av In the club! Jätte bra! Lite kärlek på g mellan Danny och Gina??  

 

Det jag tyckte var konstigt idag var familjen Olsson!! Eh bara jag som tyckte det var lite knäppt??

 

Jaja det var allt bye bye! //Elsa!♥

Presentation


Hej hej hej! Jag hoppas att ni gillar min blogg! Skriv gärna komentarer och frågor!
Glöm inte att svara i mina omröstningar!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kändis ska jag börja blogga om?
 -------------
 Billy Unger
 One Direction
 Justin Bieber
 Robin Stjernberg
 Lady Gaga
 Rihanna
 Andy Grammer
 Bella Thorn
 Zendaya
 Katy Perry
 Ariana Grande
 Victoria Justice
 Anton Edwald
 Ulrik Munther

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards