my-life01

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Elsa Svenson - 2 februari 2013 21:53

Hejj bloggen! Igår sov jag över hos min bästis och vi kolla på hockey både igår och idag! Det var jätte roligt!!  Fast rögle blev lite konstiga efter dom förlorat mot oss idag!   

 

Över till melodifestivalen 2013!! Jo jag titta på det idag och tänkte säga lite om den deltävling som var idag!

 

1. Problemet vid reprisen! Det blev nått konstigt med reprisen så det blev repris 2 gånger! 

 

2. Alla var imot Dannys still!!    Själv tyckte jag att den var cool.

 

3. När Danny prövar kavaj!!  

 

4. När Danny prövar Lena PH stillen!!!!  

 

5. När VDn ringer upp Danny om still bytet!!!   

 

3. Jag gillar stillen han tog tillslut! Det var snyggt med flugan som hade en kedja!  

 

4. När Gina säger - Då tar vi ditt hår nån annan vecka!  

 

Ja det var nog det vi ses väl! Bye bye! //Elsa   

Presentation


Hej hej hej! Jag hoppas att ni gillar min blogg! Skriv gärna komentarer och frågor!
Glöm inte att svara i mina omröstningar!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kändis ska jag börja blogga om?
 -------------
 Billy Unger
 One Direction
 Justin Bieber
 Robin Stjernberg
 Lady Gaga
 Rihanna
 Andy Grammer
 Bella Thorn
 Zendaya
 Katy Perry
 Ariana Grande
 Victoria Justice
 Anton Edwald
 Ulrik Munther

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards