my-life01

Alla inlägg den 3 januari 2013

Av Elsa Svenson - 3 januari 2013 09:58

Heej bloggen! Jusst nu sitter jag i bilen på väg till väla. Om jag hinner kanske jag bloggar lite när jag kommer hem, men det är inte säkert jag hinner för min mammas kusin fyller år så vi ska på kalas. Men om jag hinner bloggar jag och säger vad jag köpt! På lördag kanske jag, Alice och några av våra vänner börja filma till filmen!! Omg vad jag längtar!!! Vi får hoppas att filmen blir bra nu! Imorron ska jag och min familj och bada med några vänner. Vi träffas nästan aldrig för vi bor en bit ifrån varandra så det ska bli jätte kul! På söndag ska jag spela bowling ( en match ) så önska mig lycka till då! Men nu kommer jag inte på nått mer så bye bye! //Elsa

Presentation


Hej hej hej! Jag hoppas att ni gillar min blogg! Skriv gärna komentarer och frågor!
Glöm inte att svara i mina omröstningar!!

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vilken kändis ska jag börja blogga om?
 -------------
 Billy Unger
 One Direction
 Justin Bieber
 Robin Stjernberg
 Lady Gaga
 Rihanna
 Andy Grammer
 Bella Thorn
 Zendaya
 Katy Perry
 Ariana Grande
 Victoria Justice
 Anton Edwald
 Ulrik Munther

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards